Przydatne narzędzia SEO, które pomogą w procesie pozycjonowania strony

Strona internetowa, która będzie miała rzeszę fanów i odbiorców, poprzez proste znajdowanie jej w wyszukiwarce spośród innych stron opisujących zbliżone tematy wcale nie jest zadaniem prostym i łatwym do zrealizowania. Pozycjonowanie stron SEO to najpowszechniejsza i najłatwiejsza forma reklamy w internecie. Celem wypozycjonowania strony jest umieszczenie jej na samej górze wyszukiwarki, tak by znalezienie jej było łatwe. Osoby, które wpiszą słowa kluczowe szukanej rzeczy trafią prosto do wypozycjonowanej strony.

Jakie narzędzia SEO są najbardziej przydatne, by strona została umieszczona w czołówce wyszukiwanych stron?

1. Google Analitycs.

Jednym z najpopularniejszych narzędzi, które oferuje Google, jest Google Analytics, dzięki któremu monitorujemy jaka jest częstotliwość oglądania naszej strony – skąd pochodzą odwiedziny naszej strony, ilu jest użytkowników, ilu unikatowych, a ilu nowych, w jakich godzinach użytkownicy odwiedzają nasza stronę- tak naprawdę wiemy wszystko o naszych użytkownikach i odwiedzinach naszej strony.

2. Google Trends i OneBoksy

Te narzędzia SEO umożliwiają nam wybór fraz kluczowych,a ten proces jest niezwykle ważny dla pozycjonowania naszej strony, gdyż odpowiedni wybór słów kluczowych będzie miał znaczenie dla całego procesu pozycjonowania. Darmowe narzędzia, które nam to umożliwiają to Google Trends i One Boksy.

3. Google Webmaster Tools i BacklinksWatch;

Narzędzia te mocne są przy stosowaniu analizy linków, która pozwala na obserwowanie tego jak nasz serwis się rozwija i porównywać go z konkurencją.